NL DOET!

Vandaag 10 en morgen 11 maart 2017 zijn het de “NL doet”-dagen.
NLdoet de grootste vrijwilligersactie van Nederland NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.
Bij het Oranjefonds kon een kleine subsidie aangevraagd worden en we doen mee !

Sponsoring

We hadden nog een wens om onze speelplaats kindvriendelijker en kindveiliger te maken met ook een stuk rubberen tegels. Vanmorgen was HET moment, waarop we spontaan van Groenen Groep een sponsoring kregen van een knijpwagen en zand. Dat scheelt heel veel dagen gras en grond eruit halen.
Wij bedanken de Groenen Groep dan ook zeer hartelijk voor deze geweldige medewerking !

Gebroeders Slegers sierbestratingsmaterialen handel in Eindhoven heeft de helft van de trottoirbandjes gesponsord.
Ook hen bedanken we hartelijk.

Sharisona Wasker bedanken we voor de donatie van de rubberen tegels.

Top-Roof.nl sponsort nieuwe dakbedekking (dakleer) en komt dit op korte termijn op het tuinhuisje leggen.
Hartstikke bedankt !

Kanters Graszoden, sponsort 30 vierkante meter graszoden Frans van Helvoort Onze dank is groot !

Uiteraard hebben we foto’s van deze dag.