Pfff nou nou, de Pieten van Stichting Sociaal Solidair hebben het maar druk gehad, de afgelopen dagen!
Niet alleen zijn ze bij een aantal kindjes op huisbezoek geweest, maar ze zijn ook bij Brownies & Downies en bij het GGZe, afdeling de Wederik geweest.

Al geruime tijd komen de leden van Stichting Sociaal Solidair bij Brownies & Downies om koffie met wat lekkers te nuttigen.
Tijd dus voor een presentje van de Sint voor de medewerkers, die altijd met een grote glimlach voor hun klanten klaarstaan.

De kindjes waar onze Pieten op huisbezoek zijn geweest, hebben het ook geweldig gevonden.

Ook bij de Wederik werd de komst van de Pieten zeer gewaardeerd.

Daarnaast is ook nog ingezameld voor een inloophuis voor jong volwassen vluchtelingen.

Kijk maar naar alle foto’s!

Onze voorzitter heeft natuurlijk ook nog een dankwoordje voor dit super georganiseerde kinderfeestje :

Lieve allemaal,
Ons werk voor Sinterklaas zit er op en onze Pieten bijna klaar.
Wij bedanken alle sponsoren, donateurs, rijders, sorteerders, inpakkers, coördinatoren en iedereen die een steentje bijgedragen heeft van harte.
En natuurlijk onze Pieten!!
Wederom is ons dit zo leuke Kinderfeest weer gelukt en zijn er in combinatie met de door ons gekozen goede doelen weer zo’n 125 kinderen blij gemaakt. Voor die blijde snoetjes doen we het!