Vakantieweekend 20- en 21-07-2019

Het eerste vakantieweekend zit erop.

Thema: Vooral doen wat leuk is !
En dat hebben ze gedaan, zaterdag tot 21.00 uur en zondag tot 18.00 uur.

Heel veel mooie knutsels, voetballen, tennissen, pingpongen, verkleden, gamen, spelen, hoelahoepen, mooie knuffelmatten gemaakt, airhockey en tafelvoetbal gespeeld.
We hebben op zaterdag genoten van een lekkere pizza en een grote ijsco en op zondag van een heerlijke BBQ.

Natuurlijk kwam zondag toch die zon en hebben we zo van de glijbaan in het water kunnen plonsen.
Op zondag kregen we bezoek van Spiderman en Captain America, een echte superheld !
Allemaal op de foto met het enige echte Captain America schild en een masker op. Supergaaf.

Wij bedanken Michael Humble Entertainment dan ook meer dan hartelijk.
Zonder jouw grote stuk sponsoring was het niet mogelijk geweest.
We zijn ook super blij dat we jou aan onze Stichting hebben kunnen verbinden en een mooi samenwerkingsverband tot stand hebben gebracht.

De kinderen zijn tevreden naar huis gegaan. Ze hebben allemaal een leuke tas meegenomen voor de vakantie en ook hun knutsels daarin.

We bedanken de vrijwilligers die dit weekend mee geholpen hebben.
We bedanken de kinderen voor hun gezellige aanwezigheid.
We bedanken de vele sponsoren die dankzij hun bijdragen dit super leuke weekend mede hebben gerealiseerd.