Winterfeest, kerstshoppen incl kleding en schoenenbeurs dd  17-12-2022

Vandaag was onze activiteit met uitdelen van de Kerstpakketten. Het was een grote gezelligheid met heel veel vrijwilligers. Op sommige momenten heel erg druk maar men is blij de deur uitgegaan en daar gaat het om.

Van Springplank040 zijn de ze kadootjes voor de 150 vluchtelingen uit de Oekraine op komen halen bij de KidsSociaal4Solidair. Ims Al Baz, Dean Bosch, Noor Al Baz jullie hebben het als kinderambassadeur van Springplank super goed gedaan. Dan werd de gewonnen boost door Djolyna opgehaald. En de gewonnen hooimadam werd opgehaald. We hebben vandaag met 24 vrijwilligers  gedraaid waarvan 3 van Dynamo Jeugdwerk Woensel-Noord. Er zijn heel veel kinderwensen en volwassen mensen binnengekomen.  De voorbereiding was lang, de dag ook maar het was echt zo gezellig met iedereen .

Alle donateurs en gevers hartelijk dank, zonder jullie was het nooit zo geweldig goed gelukt. Ons Winterfeest is mede mogelijk gemaakt door:

ASML – Eurowijzer – Lions Club de Keersop – Conny V. Gulik – Harry Oosterhout – Leonardo’s Gelato – Golden Hair Kapsalon – Snuffelshop Sociaal Solidair – Billy Bird – Arianne Schenkelaars-Verberne – Fran Vd Velden – Mw. van de Berghe – Marike Mettau – Carlos Philips Fruittuin – Keurslager Danny Megens – PSV – M. Jurgens – Armoedefonds – ItsMyLife – Woonbedrijf – Gemeente Eindhoven – Rabobank – De Schuilplaats – van Dorp Amsterdam