Dag van de Armoede 2022

15 Oktober jongstleden was onze Dag van de Armoede. Diverse mensen konden deze dag langs onze goedgevulde tafels lopen om te “shoppen”. Van huishoudfolie tot wasmiddel, van hondensnoepjes tot maandverband. Aan alles was gedacht.

Erg druk was het, maar onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers, was het geen straf om even te moeten wachten totdat iemand met je mee langs de tafels liep. Ook de kinderen die aanwezig waren, hebben superhard gewerkt om de cadeautjes bij de juiste naam te zoeken en de shoppers te vullen met groenten en fruit.

Het was een enerverende, maar super goede dag. Mensen gingen met een grote glimlach weg.

De volgende personen/bedrijven hebben geholpen om de Dag van de Armoede 2022 succesvol te maken.

Stichting Armoedefonds -Eurowijzer – De Schuilplaats – Rotary Eekaerde – Rousseau Geldrop – Lions Club – Audrey Audrey -Arianne Schenkelaars-Verberne – Conny V. Gulik – Najiha El Metalsi -Etos Drogist Tongelresestraat – Harry Oosterhout – Annelies Strauss-La Vallette – Karo Iskedjian Villa La Bella – AH Coumans – Brink bv – G-Cleaning B.v. – Sabine Smits-Stutz – Hakim Arrabbany, Cafetaria Rubensstraat – Marike Mettau – Zusje van Annelies Strauss-La Vallette – Leonardo’s Gelato – Johan Miedema – SWJ Jagershoef – G.van der Veen – Anoniem – F. Hobbelen – P. Retera – P.van der Putten – Dominique Bosch – H. Jansen – W.v.Haalen – G. Vervest- Golden Hair Kapsalon – Anja van der Elzen, – T.Hofstra, – BillyBird, – Snuffelshop Sociaal Solidair, – Glowgolf Eindhoven , – Annette Verberne van Casteren – Willie Pluijm – CRS Consultants – Pia Hendriks – Wendy van der Waals – Winnie van Zalm, Murat Karatas , Carlos, – Philips Fruittuin, Cihan Kilic, Peter van Gulik