Selecteer een pagina
Stichting Sociaal Solidair

Kindervakantieweek

In de eerste week van de grote vakantie hebben we een kindervakantieweek gehouden.

Op maandag zijn we met een aantal kinderen naar de camping gegaan en daar blijven overnachten. We hadden prachtig weer en een kennis van de stichting, die we al paar jaar niet gezien hadden en nu een kleintje had, kwam op de koffie.

De kinderen hebben zich in die week goed vermaakt. Veel gezwommen, gespeeld, gedeeld, meegeholpen met opruimen, afwassen etc.

We zijn naar De Bergen te Wanroij geweest, waar de kinderen, ondanks dat het regende af en toe, toch het water ingingen…..brrrr, maar ze hebben zich supergoed vermaakt. Ook de rest van het park vonden ze leuk. Het was een vermoeiende dag, maar erg gezellig.

Ook zijn we naar reptielenhuis De Aarde in Breda geweest. Kinderen en begeleiding hebben daar allerlei soorten reptielen kunnen bekijken en zelfs een slang om de nek gehad. Wat een kanjers!

Iedere dag kwamen er een paar kinderen naar de camping om daar nog een paar uurtjes heerlijk te kunnen ontspannen en te zwemmen.

Daags voordat we de afsluitende bbq hadden, zijn we nog naar Akim Arrabbany geweest en hebben daar overheerlijke frietjes en snacks gegeten.

Op de afsluitende dag zijn we met een aantal kinderen naar het Gamecentrum in Geldrop geweest. Daar konden ze een uur naar hartenlust gamen en spelletjes doen. Na afloop wat drinken, want het was zowel binnenin het gamecentrum als buiten, best warm.  Eenmaal terug bij het pand was het aanschuiven bij de bbq.

Het is een supergezellige, maar drukke en vermoeiende week geweest. We hebben schitterend weer gehad. De kinderen hebben zich goed gedragen. Patricia hebben we omgedoopt tot beste soepballenblazer en mag alleen nog maar zwemmen in Bacardi Lemon! Dominique zal nog wel even zijn rug voelen met al die kinderen die hij in het zwembad op zijn rug heeft gehad. Rommy had zijn eerste eigen activiteit en heeft het supergoed gedaan. Top!

Kinderen en begeleiding, super bedankt voor deze gezellige week. Het was fantastisch!