Onze Stichting kan in noodsituaties en in de combinatie met de ondersteuning van kinderverjaardagen een doorverwijzing meegeven.
Daarop geven wij aan of u 2 per jaar in aanmerking zou moeten komen voor speelgoed voor kinderen tot en met 12 jaar of dat u eenmalig geholpen zou mogen worden. Het laatste betreft noodsituaties of een eenmalige ondersteuning m.b.t. een verjaardag.

Stichting Speelcadeau op hun beurt kunnen doorverwijzen naar onze Stichting als zij constateren dat er een echte nood is.

Beide Stichtingen kijken naar situaties en verwijzen door op basis van gezond verstand.
Hiermee maken wij samen een mooie cirkel rond 🙂

Ook zullen wij elkaar gaan helpen op het gebied van speelgoed.
Hoe ?
Mochten wij teveel van hetzelfde speelgoed hebben of veel op jongensgebied en minder op meisjesgebied gaan wij samen kijken hoe beide Stichtingen het zo goed mogelijk kunnen verdelen en elkaar kunnen aanvullen en ondersteunen.
Op deze manier maken wij meer kinderen bij.

Heeft u ondersteuning op dit gebied nodig ?

Dan kunt u een afspraak maken met Conny Smits of Dominique Bosch.
In ons pand aan de Pachtakker 6 spreken wij dan zaken door en geven wij u een verwijzing mee.
Mocht u zelf al bij Stichting Speelcadeau zitten kunt u daar hetzelfde doen en geven zij een verwijzing mee voor Stichting Sociaal Solidair.