Tripple R Consultancy

Koekoeklaan 6
5737PM Lieshout

Tripple R Consultancy

Romana heeft veel ervaring binnen overheidsland, zowel op vaste basis als op tijdelijke basis. In verschillende rollen zoals concern controller, business controller, projectbeheersing & projectmanagement, manager I&A, kwartiermaker en projectleider.
Heeft ervaring met zowel bedrijfsvoering met nadruk op het opzetten van management control systemen, informatievoorziening(/verzorging) en digitalisering van diverse processen, proces redesign, (joint)audits, risico gebaseerd asset management, risicomanagement, projectmanagement/-beheersing en het verbeteren van de P&C cyclisch en de producten.
Romana vindt het belangrijk dat er niet alleen gewerkt wordt aan het bestrijden en oplossen van de symptomen, maar dat er ook oog is voor de oorzaak. Het uitgangspunt is: ‘to heal and to teach’. Het belang van de combinatie van vakinhoudelijke kennis en social skills zet ze veelvuldig in om een organisatie in beweging te krijgen.

raamvisieRaamvisie
Top kwaliteit tegen internetprijzen !
Gerard helpt ons stap voor stap met de aankleding van ons pand. Een sponsor voor de aankleding dat is nog eens fijn nietwaar ?