Wij zijn marktleider in het recruiten en coachen van commerciële professionals. Al onze consultants hebben hun sporen verdiend in sales management. Met een ervaring als commercieel directeur of sales manager weten wij als geen ander het meest effectieve sales team samen te stellen. Dit doen wij door de beste sales professionals voor uw organisatie te werven en te selecteren of deze naar het gewenste niveau te coachen.

Wij hebben een leuk gesprek gehad met Robbie Gielissen, directeur eigenaar van G-Cleaning.
Ze worden hoofdsponsor (kinderen en ouderen ) en gaan ook 2x per jaar onze bovenste hoge ramen wassen en de daken schoonmaken.
Wij zijn er superblij mee !

Romana heeft veel ervaring binnen overheidsland, zowel op vaste basis als op tijdelijke basis. In verschillende rollen zoals concern controller, business controller, projectbeheersing & projectmanagement, manager I&A, kwartiermaker en projectleider.
Heeft ervaring met zowel bedrijfsvoering met nadruk op het opzetten van management control systemen, informatievoorziening(/verzorging) en digitalisering van diverse processen, proces redesign, (joint)audits, risico gebaseerd asset management, risicomanagement, projectmanagement/-beheersing en het verbeteren van de P&C cyclisch en de producten.
Romana vindt het belangrijk dat er niet alleen gewerkt wordt aan het bestrijden en oplossen van de symptomen, maar dat er ook oog is voor de oorzaak. Het uitgangspunt is: ’to heal and to teach’. Het belang van de combinatie van vakinhoudelijke kennis en social skills zet ze veelvuldig in om een organisatie in beweging te krijgen.

Tripple R Consultancy
Koekoeklaan 6
5737PM Lieshout

Aden-net
Uw partner in duurzame oplossingen voor particulier & bedrijven

raamvisieRaamvisie
Top kwaliteit tegen internetprijzen !
Gerard helpt ons stap voor stap met de aankleding van ons pand. Een sponsor voor de aankleding dat is nog eens fijn nietwaar ?

Délifrance, die ons met de Pasen goed geholpen hebben, hebben besloten sponsor in natura te worden van onze Stichting voor wat betreft alle bake-off producten die we nog in kunnen vriezen.

Iedere donderdagmorgen mogen we brood ophalen.
En soms andere dingen.
Loop er eens een keertje binnen als je in de buurt bent.
Veel lekkere dingen !
Paul Krugerlaan 75 in Tongelre.
Kilic Market
En lukt je dat niet ? Download dan de app Superbezorger !

Wij bedanken Jose van PB Protection BV voor het aankleden van de MINIKidsSociaal4Solidair en de KidsSociaal4Solidair.