Burendag dd. 25-9-2021

Hart voor Mensen.
Alles = Liefde , Hartjesssss
Wat was dit leuk vandaag.
Weken van voorbereiding met het hartjes knutselen. Dagen van inpakken om het zo leuk mogelijk te maken.
Door heel Eindhoven met een camper, koffie op de stoepen in campingstoelen, lieve aardigheidjes uitdelen. Kids die de kruidenbakken van de buitenkeuken gepimpt hebben.
In alle wijken van Eindhoven zijn we geweest, aan de deur, op straat, we hebben mensen in alle soorten en vormen ontmoet. De kids vonden dit een super ervaring.
In het pand mensen op de koffie met wat lekkers, pannenkoeken werden gebakken en uitgedeeld in de wijk.
Een mevrouw uit Vlokhoven kwam een doos met zelfgemaakte honing brengen, erg attent!
Heel vaak een lach op gezichten gezien. Zo leuk kan een burendag, die zo simpel van organisatie was, dus zijn.
Het zijn de kleine dingen, met liefde gemaakt, gebakken en gebracht, die er toe doen.
We hebben inwoners begroet, ontmoet, en top vrijwilligers om mee samen te werken.
Iedereen bedankt voor de hartelijkheid, hulp en de gezelligheid.
Oranjefonds bedanken we voor hun ondersteuning.