Op 12 juli organiseerde Stichting Sociaal Solidair een etentje voor haar leden.

Zoals altijd staat een activiteit ook dankzij lieve sponsoren. Wat zijn wij vandaag super verwend.

MaxOlive (Janneke Bergen en Joyce ) geweldig wat een voorgerecht en super lekker.
Dennis Mandigers, Sopa soepkar, bedankt voor de lekkere soep en je leuke gezelschap.
Jeroen Van de Coterlet onze lieve Marktbakker bedankt (alweer) voor de lekkere broodjes.
P.s. wil jij ook de visboer die ons gematst heeft echt bedanken. Iedereen was vol lof over de lekkere haring.
Marcel van Groente en Fruit van Dalen hartelijk dank voor de lekkere verse groentes.
Anonieme sponsoren voor het buffet hartelijk dank 🙂
Annette Verberne van Casteren de yoghurt en de pudding waren praktisch op, dank 🙂
Buro Cement voor Noord en Fatima Achhoud bedankt voor het lenen van de locatie 🙂
Gabriella Verkaijk, Familiefotostudio, bedankt voor het nemen van de foto’s.

Alle vrijwilligers die meegewerkt hebben aan deze activiteit hartelijk dank voor jullie tijd en inzet.
Het is vlekkeloos verlopen en eten stond in no time op tafel.

En dan onze gezellige gasten, bedankt voor jullie aanwezigheid en jullie spontane reacties.

Activiteiten als deze maken het vele malen leuker 🙂

Wij hebben deze heel graag gedaan, 1x per jaar is dit een echte Stichting Sociaal Solidair traditie geworden.

Dominique Bosch en Conny Smits