Schoentjesbingo 22-11-2019

Vanavond was een drukke avond. Kinderen hadden vantevoren al hun schoen kunnen zetten bij ons, en moesten een gepimpte schoen of schoenknutselwerkje meenemen als ticket om binnen te komen.
Dit is goed gelukt. De kinderen kwamen enthousiast binnen, afwachtend wat er allemaal zou gebeuren.
Het spel werd uitgelegd en de bingo kon beginnen. De kinderen die nog niet (goed) konden lezen, werden geholpen door onze vrijwilligers. Uit de meegenomen gepimpte schoentjes werden 2 winnaars getrokken die een extra prijs kregen.
De bingo was erg spannend, want als je nog 1 nummertje nodig hebt en het duurt en duurt ..en dan.. dan roepen ze nét het nummertje wat een ander naar de prijs leidt.. Moeilijk voor sommige kinderen, maar dat is het spel.
Iedereen ging uiteindelijk met goede zin en een prijsje naar huis.