Selecteer een pagina
Stichting Sociaal Solidair

Hey Conny ff een bericht naar jou.
Naar aanleiding van mijn verleden. Ik had het altijd goed totdat mijn ex zei ik wil niet meer. We hadden het goed. Ook wat schulden vanwege verkeerde keuzes, maar was te overzien.
Na scheiding heeft ze alles apart getrokken en de vader kan betalen. Ik kijk graag naar steenrijk straatarm. En de oudste zei: je moet je aanmelden. Nee zei ik, want ik zit er pas 2 jaar in. Er zijn mensen die het harder nodig hebben. Ook al ben ik emotioneel bij elke aflevering.
Over 7 maanden sta ik weer op straat als ik geen woning heb. En dat vreet aan me. Nogmaals ben ik jullie dankbaar voor 2021. En als ik ooit de loterij win. Weet ik jullie te vinden! Misschien ff heel emotioneel voor het eind van het jaar.
Maar ja zo ben ik. Nogmaals, had het goed en wat 1 reactie teweeg kan brengen in iemands leven. Dank jullie voor jullie steun. Dit is idd ook wat jij al vaker schreef.
Eenzaamheid of dat je er niets aan kunt doen.
Sorry dat ik niet vaker reageer. Werken is mijn doel nu.

Dit bericht kregen we een tijdje geleden op ons forum. Dit was zo uit het hart geschreven, dat er voor ons geen twijfel mogelijk was om de schrijver voor de Sociale Boost in aanmerking te laten komen.
4 Februari heeft degene de boost opgehaald. We zijn tevreden. Op naar de volgende…

Acupunctuur Lotus