Stichting Sociaal Solidair VAKANTIE PROJECT

Dit vakantie project is ontstaan vanuit een mooie verbinding tussen
Stichting Sociaal Solidair en Familiecamping de Molenwurf in Wognum.
Wognum ligt in de Gemeente Medemblik.
Samen denken wij dat iedereen een keer op vakantie mag gaan dus ook
minima die in de wsnp zitten of zij die al jaren op minimum inkomen zitten.

De accommodatie wordt ter beschikking gesteld door Familiecamping de Molenwurf en hierdoor
verbinden zij zich maatschappelijk als sponsor in natura aan Stichting Sociaal Solidair.

Je wilt op vakantie en dan ?

Je stuurt een prive bericht aan een van de hoofdbeheerders Conny Smits of Dominique Bosch.
Je legt in 1e instantie kort je situatie uit en geeft aan met hoeveel personen je op vakantie wil gaan. (4,5,6 personen)
Ook het aantal nachten geef je aan; weekend (2 nachten), midweek (4 nachten), week 7 nachten.

Aansluitend gaan wij met je in gesprek en zullen wij je vragen je gegevens te overleggen.

De maanden juli en augustus zijn vooralsnog niet beschikbaar, maar dan blijven er nog meer dan genoeg weekenden over om er een keer uit te gaan.

Kosten

Aan een camping zijn altijd kosten verbonden en wij zijn overeengekomen dat we uitgaan van een maximale bezetting.

Een 4 persoons-caravan betaal je dus altijd voor 4 personen, 5 persoons en 6 persoons idem.

Alle caravans zijn rookvrij. Er dient dus buiten gerookt te worden.

Het park is autovrij dus optimaal geschikt voor kinderen.

Prijs per nacht per persoon en dat is een tegemoetkoming in de Toeristenbelasting, gas/electra 2,50 euro per persoon.

Voor 4 personen ben je dus 10 euro per nacht kwijt. Kom je met 2 of 3 personen ben je ook 10 euro kwijt.

Neem je je hond mee dat kan in overleg is dat 9 euro per periode.

Wil je wifi op 1 toestel per accommodatie is dat 7,50 per periode.

Er wordt een borg gevraagd van 50 euro. Maak je zelf schoon krijg je je borg terug.

Naast de camping ligt een mooi buitenbad en kaartjes zijn bij de receptie van de camping met korting verkrijgbaar.

Wij realiseren ons dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om via de bank over te maken.
Je kan bij Conny of Dominique contant betalen en zij zullen het via de Stichting overmaken naar de camping.

Deze samenwerking biedt een unieke kans om er een keer uit te gaan.
In de naaste omgeving is van alles te zien en te beleven en op de camping meer dan genoeg speelmogelijkheden voor kinderen.
Van dit aanbod kan gebruik worden gemaakt door minima in alle leeftijdsgroepen.

Bijzonder project

Binnen onze doelgroep zitten nogal wat gezinnen met kinderen met gedrag of andere problematiek.
Om de ouders een keer een adempauze van een paar dagen te geven zal er een project opgestart worden waarbij 2 teamleden 2 a 3 kinderen meenemen op vakantie.
Heeft u daar behoefte aan kunt u dat aangeven maar de opstart hiervan zal niet op zeer korte termijn zijn.

Voor 2016 hebben wij besloten geen midweek te organiseren met een grotere groep kinderen.

Dan hebben wij nog onze mensen die geen minima zijn maar wel het hele jaar door helpen.
Zij kunnen gebruik maken van de geldende tarieven en/of aanbiedingen en krijgen daar dan een korting van 10% op.

Conny Oosterhout – Smits
Voorzitter Stichting Sociaal Solidair
Dominique Bosch
Hoofdbeheerder Stichting Sociaal Solidair.