3 juni 2016 vertrok ons gezinnetje op weg naar Wognum om te genieten van een heerlijk weekendje weg.
Het begon al goed met een mooi chalet, prachtig weer en een kleine meid die volop genoot.

Op een wegwerp barbeque was het prima worstjes braden en als klap op de vuurpijl, de volgende ochtend een heerlijk ontbijtje, aangeboden door de campingbeheerder.
Een super goed begin van de dag!

In Sprookjeswonderland hebben we een hele fijne dag gehad, met als afsluiter een hele pan met de friet en snacks van Stichting Sociaal Solidair én nog extra snacks van de campingbeheerder van de Molenwurf!

Helaas hebben we moeten besluiten om op de laatste avond naar huis te rijden i.v.m. mijn astma.
Buiten dat hebben we een geweldig weekend gehad en zijn we niets tekort gekomen.
Het pretpark was gigantisch mooi en de kleine meid heeft de tijd van haar leven gehad.