Hoi hoi
Even een een verhaaltje hoe wij ons weekend hebben beleefd.

Afgelopen vrijdag middag begon onze reis naar camping Molenwurf. We hebben er 02:15 minuten over gedaan (en de kids hebben zich al die tijd voorbeeldig gedragen, ik was een beetje bang dat de reis veel te lang voor hun zou duren, maar met wat kleurboeken en potloden en stiften hebben we het overleefd 😀 ) Toen we aankwamen werden we geweldig ontvangen. Met wat lekker kouds te drinken. Uitleg gehad over hoe het hier zo’n beetje gaat. Toen we naar ons slaap plek gingen stond ik versteld het was nog gaver dan ik dacht hier zou ik wel in kunnen wonen. Verder hebben we de camping een beetje verkent en mijn dochter Delayla had al meteen een vriendinnetje gevonden en heeft zich daar prima mee vermaakt.

Zaterdag werden we vroeg wakker, en hebben heerlijk ontbeten met het lekkere onbijtje wat we hadden gekregen. We zijn naar Den Helder geweest (fort kijkduin) en strand geweest en daarna daar nog de stad in geweest. Avonds hebben we heerlijk gegeten, met de grote bak friet en frikandellen en sausjes en ijsjes toe.

Zondags zijn we met de kinderen naar Balorig gegaan en hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt, Daarna zijn we weer naar de camping gegaan en heb ik shoarma gemaakt. Na het eten zijn we weer op pad gegaan naar Den Helder we wilden nu naar de donkere duinen toe. We parkeerden de auto op de parkeerplaats bij de donkere duinen de kinderen kregen een ijsje en onze reis ging lopend verder richting de donkere duinen, na een lange wandelroute door het bos kwamen we uit op een wandelfiets pad. en we liepen en liepen en liepen bijna een uur lang, ik zeg tegen Dennis volgens mij klopt er iets niet, en lopen we helemaal verkeerd. En idd kwamen mensen tegen waar we het aan vroegen en liepen idd verkeerd. het zou nog zeker een kwartier lopen zijn voor we bij het strand aankwamen, (helemaal verkeerd en om gelopen) Nou ik had daar dus geen zin in en zeg, kom we gaan weer via dezelfde weg terug richting de auto en gaan wel weer richting fort kijkduin zodat we toch nog een keer strand hebben gezien. Nou helemaal vermoeid liepen we het hele eind weer terug, zelfs Denize is hellemaal zonder buggy meegelopen ( erg knap voor een 3 jarige) Toen we weer bij de auto aankwamen zijn we weer naar fort kijkduin geweest, daar hebben we even gewandeld en zijn weer terug naar de camping gereden. Kinderen gewassen en in bed gelegd, die waren hartstikke moe.

Vanmorgen hebben we heel het huisje gepoetst spullen ingepakt en zijn we om 10:00 weer naar huis vertrokken. Om 12:00 kwamen we thuis.

We hebben het ernorm naar ons zin gehad!!!!! Hartstikke bedankt iedereen die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt. We hebben genoten!!!!